Wednesday, 3 February 2010

Hari ini hari baru.........

hari ini hari baru...
aku melihat sekeliling tanpamu..
engkau telah pergi...
dan jauh tinggalkan aku... atau
aku kah yang meninggalkan engkau...


hari ini hari baru...
ya, hari ini hari baru...
dan aku,...
aku melihat sekeliling ku tanpamu...
dan alam sekeliling mu dilihat...
tanpa aku...


nyata aku belum mampu.....

4 comments:

  1. Dan walau engkau sudah semadi di Makam itu. Si Durjana yang nyata derhaka pada mu tetap akan terhukum. Kami tetap setia di belakang mu. Daulat Tuanku.

    ReplyDelete
  2. Aku masih tidak memahami coretanmu? Adakah dia abangmu? Itu..dalam gambar kecil itu? Apa pun..sabarlah dan tabahlah ..

    ReplyDelete
  3. Salam ccz..Panjang kalau nak cerita ni..Yg dlm gambar tu dan coretan sy ttg abang ipar saya yg meninggal dunia awal tahun aritu..dia ni sy kenal dari umur sy 8 tahun bila dia berkahwin dengan kakak saya ..walaupun dia bangsa lain tp byk dia membantu dari saya kecik sampai lah sy dah kawin dan dah ada anak..kejayaan sy hari ni byk di cetuskan oleh dia dan tunjuk ajar dan nasihat dia buat sy jd siapa sy hari ini...tapi malangnya pada satu masa oleh kerana terlalu bz ngan kerjaya sy dan keluarga sy jadi lupa dia ,ignore call dia hingga lah dia di kena serangan jantung masih sy anggap dia akan ok dan sy x risau atau apa tapi malangnya sy salah dia pergi utk selama lamanya...jadi coretan saya kebelakangan ni semuanya mengesahkan ttg kekecewaan saya ttg apa yg berlaku..ccz blh tgk friends sy kat facebook adalah nt nampak profile dia..

    ReplyDelete
  4. Salam CLJ..itulah sy sendiri kdg2 xpaham ngan org melayu..golongan mereka yg mcm ni lah nt akan buat kaum lain ambil kesempatan utk mempertikaikan kewujudan dan peranan raja2 melayu...mereka lupa dgn adanya raja2 melayu nilah malaysia ni boleh kekal sebagai negara utk org2 melayu...DAULAT TUANKU...

    ReplyDelete