Thursday, 29 December 2011

2 Tahun berlalu


Abang  malam ini setelah 2 tahun berlalu aku terus membayangkan semua tentang dirimu semuanya yang masih melekat di ingatan dan sentiasa selalu ada di dalam fikiranku

Masih terasa bagaimana ada bahagia ketika masih ada engkau walaupun kau jauh beribu batu..ketika gurau senda tawamu untukku ketika engkau tersenyum manis dan ketika sedihnya engkau atas setiap kesilapan dan sikap ku.

Terasa masih segar saat itu membuat aku tak percaya engkau kini telah meninggalkan aku selamanya..setiap detik aku selalu memikirkanmu setiap waktu aku selalu teringat padamu

Namun hanya membuatku ingin menangis..ketika aku masih ada harapan tentangmu dan tak pernah terfikir kau akan tinggalkan aku akhirnya engkau pergi jua.

Malam ini genap 2 tahun engkau pergi sesalku datang lag..i bagaimana untuk ku hapuskan rasa pedih ini , kehampaan ini kekecewaan ini dan rasa gelisah ini yang dikeranakan aku terlalu sibuk dengan urusan ku hingga aku tidak menghiraukan mu...

Abang ampunilah adikmu ini walaupun hanya dalam mimpi moga kau damai di alam sana dan hanya doa yang mampu ku berikan untuk mu kala ini. Sesalku tak kan pernah henti dan akan ku bawa sampai mati.......

No comments:

Post a Comment